ceramiczny wisior / pottery pendant

2014/04/25 LilNut


Będzie co będzie... :)
i się zastanawiam, mam nadzieję że będzie dobrze..
zrobiłam ostatnio kilka takich twarzy,
jedne za duże inne za trollowate... :)

no i oczywiście panika - czy nie zepsuję szkliwami -
bo szkliwienie jest dla mnie nadal trudne...

It will be what will be ... :) and I wonder, I hope it will be good ..
I've done the last few such faces, one too large, others too troll faces ... :)

and of course panic - or not spoil glazes -
because the glazing is still difficult for me ...



0 słów...:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
Thanks for your comment:)

Wszystkie fotografie i opisy: prac plastycznych, rysunków, biżuterii, zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Proszę uszanować moją własność i nie kopiować bez mojej zgody. All rights reserved
.
Ankanate. Obsługiwane przez usługę Blogger.
Katalog-blogow.pl

Zaglądam :) ...

Instagram
Poczytaj o akcji Biżuteryjki dla WOŚP