Wahadełka / Mountain crystal pendulum

2015/01/22 LilNut


Metalwork sterling silver Necklace
with lovely natural  Mountain Crystal,
silver element is 65x25mm -2,55" x 0,98"
crystal size: 52x17mm - 2,04" x 0,66"
+ chain length 60cm - 23,60"

Naszyjnik z kryształem górskim,
srebrny element - 65x25mm, 
kryształ wielkości 52x17mm,
+ naszyjnik długości 60cm. Srebro 925

:)
 
Metalwork sterling silver Necklace
with lovely natural  Mountain Crystal,
silver element is 70x23mm -2,75" x 0,90"
crystal size: 60x14mm - 2,36" x 0,55"
+ chain length 80cm - 31,50"

Naszyjnik z kryształem górskim,
srebrny element - 70x23mm, 
kryształ wielkości 60x14mm,
+ naszyjnik długości 80cm. Srebro 925

8 słów...:

sammysgrammy pisze...

Very beautiful

Linda pisze...

Just lovely!

Kathinna pisze...

przepiękne!

bananaorangeapple pisze...

Pretty

Unknown pisze...

Przesliczne:) gdzie można taki kupić?

Rozsądnie pisze...

Ależ to jest cudowne :) Właśnie ode mnie też pytanie gdzie można taki kupić ?

Karolina pisze...

dziękuję bardzo za tak miłe komentarze,
wahadełko można nabyć tutaj :

http://arsneo.pl/przedmioty/3413445,krysztal-gorski-wisiorek-wahadlo-wahadelko.html

Aro pisze...

Cudowne, przepiękne :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
Thanks for your comment:)

Wszystkie fotografie i opisy: prac plastycznych, rysunków, biżuterii, zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Proszę uszanować moją własność i nie kopiować bez mojej zgody. All rights reserved
.
Ankanate. Obsługiwane przez usługę Blogger.
Katalog-blogow.pl

Zaglądam :) ...

Instagram
Poczytaj o akcji Biżuteryjki dla WOŚP